Kungreke For meg blir de som stikker seg ut i år Bm, RM og PSG. Så kommer barca etter der og pool og city etter der igjen. Har ingen tro på at arsenal skal kunne vinne dette, de har vel aldri spilt en finale i cl engang. De er kanskje bedre enn oss i england men på kontinentet har vi 3-4 ganger så mange trofeer som de. Uendelig mange flere cl finaler også
Kungreke Knut Trenger flere spesialister IMO. Fleksibiliteten er fin på papiret men i praksis funker det ikke om man vil satse etter min mening.
Knut Kungreke antakelig et godt poeng! En vanskelig greie gitt at vi driver og bytter manager hele tiden 😃
Schism Så flere av de vi har en million av. Gir mening. Og hvor mange «8ere» trenger vi når Frank aldri spiller med den typen uansett? Like meningsløst som hver gang Barth Eide uttaler seg.
ManagerBill Schism" Like meningsløst som hver gang Barth Eide uttaler seg." ...Herrefred dagens 🤣Konge....Eneste som e bra med Ap er at en passerpå dei er i Regjering hver gang helst når det er VM,,,slik som Nygaardsvold 37,,Gro -94,Jagland-97,,,og no-25....
Schism Jeg synes han er undervurdert. Og jeg liker han som type. Svarer bra for seg etter flausen mot Fulham også. Riktig innstilling (selv om å skjelle ut Bergvall i fjor osv. ikke var helt nødvendig). Samtidig er jeg sikker på at man selger med et OK bud.
Ginola14 Vi skal ha ganske flyt for å få tak i en like god eller bedre keeper. Selv om han tabba seg ut på det andre målet sist, er han langt på «pluss-siden» totalt sett denne sesongen. Mener nå jeg.