Schism mka07 Det jeg mener. Alt man trenger er en slik situasjon. 1-1 og stemningen snur fullstendig. Men da må man for F prøve. Ikke bruke uker på alle stopp i spillet osv.
Mabbutt Kungreke Tror ikke det hjelper hvem vi har på topp slik vi spiller i dag. Vanskelige arbeidsforhold når midtbanen ikke henger med. Bournemouth har vært veldig gode i dag.
Andreas HugoLorrys Er vel berre ein manager som har vunne sine 3 første kampar i PL for oss. Nuno Espirito Santo
Kungreke Early days, Frank må få snuble litt før vi mister besinnelsen. Spesielt med tanke på hvor mange kamper vi tapte i fjor. Fortsatt godt poengsnitt 😆
Andreas Kungreke Absolutt. Frank bør få like lang tid som Ange på å bevise at han kan. Så langt har han overbevist meg i 2,5 kampar av 4 eg har sett (inklusive supercupen)
Cuti Det sies at alle lag får minst en sjanse i løpet av en kamp. Kan dette vært kampen der det motbevises?
Schism Får håpe at Frank har lært at Bergvall er vår suverent beste på midten i slike kamper. Med han kan man faktisk spille fotball i blant mot lag som ligger dypt.