Eddie Haha. Denne var god 🤣🤣 70% of the Earth is covered by water, the rest is covered by Pape Matar Sarr!
Kungreke Eddie 100% rødt kort på Trafford i går. Ikke noen tvil der. Men alt i alt gjorde det ingenting.
Eddie Kungreke Enig i det. Bare uforståelig at slike klink klare røde kort ikke blir tatt. Ofte er det de svakeste lagene som blir straffet, ikke de store. Enda bedre å slå City når de kom seg unna med den der.
ManagerBill Eddie Mulig det ligger ute på nett,kviffor VAR ikke grep inn.Har ikke funnet noe enda,Det hadde vært interessant å lese årsaken til at dei ikke grep inn...
Kungreke Eddie Er ikke uenig, hadde det vært snakk om Ederson hadde jeg blitt litt mer forbanna over at det kortet ikke ble gitt, men siden Trafford er ung og uerfaren på toppnivå tenker jeg det er helt greit at han ikke får det kortet når resultatet ble som det ble til slutt.
Mabbutt Mulig dommer teamet tenkte på en litt annen måte; et rødt til Trafford ville muligens styrket City både i denne og neste kamp 🤔
ManagerBill Viss jeg ikke hugser feil,so va det en episode med Lloris, der han ruste ut og fikk rødt kort,,synes å hugse det va lik denne
OysteinS Det ligger en "slags" forklaring hos BBC her, https://www.bbc.com/sport/articles/c3dp2lpk7e2o uten at vi behøver å være enige!
Schism Forsåvidt riktig at handsen ikke fratok oss en opplagt skåringsmulighet da kneet i brystet på Kudus satte han ute av spill. Godt dømt.
Andreas Eg tenkte i utgansgspunktet oransje da eg såg kampen. Men når eg fekk sett meir på situasjonen etter kampen så meiner eg han har griseflaks som fekk være på bana vidare. Så var det kanskje ein fordel for oss at han fekk være på, så shaky som han var der en periode.