ManagerBill Det er helt vanlig, og bake det inn i en evt overgang der spiller må stå over inneværende sesong mot gamleklubben...Men renner denne spilleren og ut i sanden tilslutt, eller kjem han inn N17 porten??
Torsan Savi kommer ikke til N17. Her tror jeg vi kommer til kort med budet dessverre. Levy skal alltid prøve alle utveier først og det gjør bare de andre jævli irriterte....
ManagerBill Blir nok kun Toppspiller Eze i dette vinduet, Savinho tipper jeg ikke kommer,viss ikke Levy legg frem 60mill....
Cuti Skjønner godt at det er noen som ikke vil selge fyren jeg. Skjønner også Savinho godt som har lyst å spille VM. Kinkig situasjon.
ManagerBill Ikke uventet, han kommer nok ikke...pep vill ha han på benken gjennom sesong med sporadisk innhopp...😴
Madball Trur faktisk City ser oss som en konkurrent også så lysten til å evt styrke oss er vel ikke mer enn lunken
ManagerBill Madball Helt enig,,vi har jo fått ny manager,,,,og den beste ligastarten siste 8 sesongene med 3-0...Bra shitty ser på oss som tøft lag å møte..💪💪💪COYS