Cuti Gruppen til Tottenham i CL er et bevis på at man fint kan møte topplag i Europa i EL. Litt flytende fra år til år hvem som spiller CL eller EL om man ser bort fra de aller aller største lagene. At UEFA rangerer lagene på denne måten er vel ganske rettferdig vil de fleste mene antar jeg. Sier noe om prestasjoner over litt tid.
ManagerBill Cuti Jeg trur tipper det er en del her inne som lurer på hva du og rihno vill fram til ang.CL kontra EL...det blir nevnt narrativ ol...Fint om dere kan komme med en felles uttalelse, so vi kan legge det bak oss,og ha masse CL diskus fremover...
ManagerBill Cuti At du svarer på et innspill spm.med 😴,,,,istedenfor for å komme med et svar,blir jo tolket at du ikke kan svare på dette..Da må jeg sofall sorry for at det ble stilt et avansert spm.til deg,,,Vi andre her inne tar det til etterretning....
mka07 Definer topplag da. Hvordan topplag er med i EL i år? I år som i fjor, så ser det ikke ut som en veldig spennende turnering akkurat. Men vil jo sikkert være stas og vinne den i år også.
Cuti mka07 Definer topplag da. Hvordan topplag er med i EL i år? Hvordan de er med? Gjennom å kvalifisere seg.
mka07 ManagerBill du vet jo. Han har vel aldri svart på ett spørsmål tidligere. Han og noen andre misbruker ordet narrativ i sin måte å «diskutere» på. Men vi fleste vet jo det, men klarer visst å bite på gang på gang!
Cuti mka07 Det kommer tydelig frem hva både jeg og Rihno mener og har ment. Mer usikker på dere som snur kappa etter vinden egentlig.
mka07 Gjør jo egentlig ikke det. Dere er mere opptatte av hva andre mener, enn hva dere sjøl faktisk mener. Men gir meg med denne her. Så håper jeg at vi kan få noe ut av den heldige trekninga og kan endelig få troa på laget igjen! Om det er cup eller liga.
Cuti mka07 Kødder du eller? Du beskriver jo deg selv. Kommer kun inn her for å være negativ eller hakke på det noen av oss mener. At du har mistet troen på laget etter at vi endelig vant noe stort og skal spille CL igjen sier egentlig alt.
ManagerBill Thomas om Champions League-trekningen «Alt i alt syntes jeg det var en grei trekning. Noen ganger kan trekninger se veldig dårlige ut på papiret eller veldig gode, men det kommer an på hvordan vi presterer mot dem. De er de største kampene i sesongen, så de blir tøffe.»
Knut 2025/26 UEFA Champions League fixtures confirmed https://www.tottenhamhotspur.com/news/2025/august/202526-uefa-champions-league-fixtures-dates-and-kick-off-times-confirmed/ Tuesday 16 September – Villarreal (H) – 8pm UK Tuesday 30 September – Bodo/Glimt (A) – 8pm UK Wednesday 22 October – AS Monaco (A) – 8pm UK Tuesday 4 November– FC Copenhagen (H) – 8pm UK Wednesday 26 November – Paris Saint-Germain (A) – 8pm UK Tuesday 9 December – Slavia Prague (H) – 8pm UK Tuesday 20 January – Borussia Dortmund (H) – 8pm UK Wednesday 28 January – Eintracht Frankfurt (A) – 8pm UK
Madball Vi begynner hjemme, det er gull. Og relativt kurant motstand de første fire rundene, det er også gunstig synes jeg