Knut Det er mange sesongkortholdere som ikke kan / vil dra på midtukekamper grunnet jobb. Slik gjør man at billettene kan plukkes opp noenlunde "billig" av ikke-sesongkortholdere som vil dra 👍 Dog litt synd at de priser Dortmund som Cat A... de kunne godt satt Cat B på den og...
Mabbutt Hvordan ligger vi an når det gjelder HG/CT spillere nå som vi har handlet Kudus, Palinha, Tel, Simons og evt Kolo-Muani?
ManagerBill Dette ser bra ut,,,at desse ikke er med i CL troppen,,Deki ,Madders ejo ute lang tid,so det va vel ventet,,at Dragus,Tel va og på den lista heller ikke uventet
Kungreke Tror Tel angrer på at han kom til Tottenham nå. Men han har jo ikke overbevist så er vel bare for ham å legge inn høygiret.
Madball Er vel ikke bekrefta? Men spesielt hvis ikke Tel er med. Fremstår noe mystisk den signering der altså. Med alle forbehold
Kungreke Madball Tipper signeringen allerede var spikra når han kom i januar under Ange. Nå har Frank sett ham, han er ikke imponert.
Schism Var alltid Tel, Odobert eller Kinsky. Patetisk måten vi har håndtert Tel på. Men OK. Får vi se om han gjør som Spence.
Kungreke Schism Patetisk måten vi har håndtert Tel på. Ikke uenig i det, skulle aldri kjøpt ham. Skjønner ikke hva vi skal med ham.
Ginola14 Jeg vil tro vi kommer til å se Tel både titt og ofte utover høsten. Kampprogrammet blir tett, og bruker vi troppen blir det mye pl og ligacup på han. Noen måtte jo ut.
Schism Ginola14 Glimrende selvtillitsboost. Dumpa av BM. Kommer til oss. Skal innpå i en kamp. Vet at treneren mener en haug andre er bedre enn han. Perfekte forutsetninger for en ung gutt.
Kungreke Schism den type "motgang" må han selvfølgelig tåle om han skal komme noen vei i internasjonal toppfotball. Synes likevel det er en merkelig signering av oss, tildeles 11 drakten som sier meg at dette er en spiller vi skulle "satse" på. Nå snakkes det om at Solanke er ute lenge og at Richarlison er vår viktigste angriper. Noe jeg ikke forstår, hvorfor blir ikke Tel satset på fremfor Richy? Tel er skadefri og så vidt jeg vet laget av noe annet enn glass.
Schism Kungreke Ikke enig i at man må "tåle" den type motgang. Fotballspillere er også mennesker. Og uavhengig av det mentale aspektet vil han få færre minutter på banen. Noe de fleste er enige betyr noe for utviklingen til spillere.
Madball I utgangspunktet ikke no problem at en så ung spiller blir matchet forsiktig. Er bare snakk om de neste 4 mnd og det er både liga og lc å spille. Allikevel er det litt rart symbolsk, henta inn av forrige manager og nærmest avskilta av den nye. Vil tru det var større ambisjoner han hadde da han kom. Spesielt nå med de 3 spillerne ute som har vært faste starteren når de har vært friske. Tolker det ikke annet sted enn at Frank ikke er imponert
Kungreke Schism Egentlig ikke, for livet gir deg det livet gir deg. Det eneste du kan gjøre noe med er hvordan du velger å håndtere det.