Schism Vet ikke om det er så mye å lære. Man har ikke krefter til å spille mot et mye bedre lag. Kan ikke presse slik vi gjorde i første uten å betale for det i andre. Uansett bra prestasjon. Til tider veldig bra.
Andreas Schism Det er vel en ting man må lære det og? Å ikkje svi av allt kruttet før 70 min er spelt?
rihno Må trenes mye kondis dersom vi skal holde ut 90+ med den spillestilen. Synd det ikke holdt helt inn i dag. Vi får da i det miste testet psyken om ikke annet. COYS!
Mabbutt Mistet mye da midtbanen begynte å bli sliten, og i press- og linkup spillet da vi tok av Richy og Kudus. Desverre virket ikke beina vi satte på noe friskere. Krysser fingrene for straffekonkurranser!
CWaddle Vi gikk rett og slett tomme. Må variere press spillet og bruke ballen i større grad når vi kan. Det kommer sikkert.
Coysyeaaaahhalla Schism jeg har aldri syntes vicario har vært så bra. Så jeg er spent på han i år med litt mer strukturert forsvar. Forventer noen clean sheets framover
Schism Andreas Utvilsomt. At vi bommer litt pga vel mye adrenalin osv er helt greit. Vi spiller en god kamp. At vi taper på straffer mot et fabelaktig lag er ikke dårlig. Selv om det føles ut som en nedtur nå.
Schism Mabbutt Vet ikke. Men det der var helt fryktelig av Vicario. Ikke at noen av de straffene som treffer mål er lette å redde uansett, men..
HugoLorrys Sånn da var det over. En bra omgang og laget som var slitne spilte Spurs ihjel i andre omgang. Dette var ikke veldig bra totalt sett.
mka07 Synes dette var mye bedre enn forventet jeg. Likte virkelig hva jeg så de første 65. Blir spennende å se hvor vi står nå som sesongen virkelig starter til helga!