Coysyeaaaahhalla Spennende signering som viser intentions og statement selv om jeg foretrekker Eze. Kanskje og Mbuemo. Men Kudus blir bra og
Hawk Med Kudus inn har jeg en følelse om at Brennan kommer til å bli brukt like ofte på venstre som høyre... Gleder meg til å se Kudus brilliere på kanten - han har en x-faktor vi mangler i laget vårt. COYS
Andreas Hawk Kan ikkje heilt sjå for meg at Johnson blir brukt nevneverdig på venstre. Men om han blir utkonkurrert på førsteplassen på høgre, så har han veldig mange kampar han kan vise seg fram uansett i cup og ved skadeavbrekk.
ManagerBill Steik,,,no fikk vi inn en speedy, drivkraft, go på løp...driblesterk,,,allsidig rett og slett heil ved spiller...City he doku,,,Spurs he Kudus,,,Velkommen COYS 😎
Hawk Andreas Jeg tror Kudus blir vår standard høyrekant, men vi spiller mange kamper og det blir garantert starter for Brennan au på den plassen. Men har forstått at Frank liker innovervinger, Brennan er høyrebeit og har et bedre skudd enn innlegg. Så m backer som skal holde kanten kan jeg se for meg at Brennan spillere like mange kamper på venstre som på høyre, spesielt om Son pakker sekken utover i august (æ tror han tar et år til)
Kungreke Gir jo mening, dra til Newcastle hvor ingen har tenner. Til Chelsea hvor han må konkurrere med 50 andre spillere og risikerer at manageren glemmer at han har spilleren eller spurs hvor alt han trenger å gjøre er å se stygt på Brennan Johnson 😆
Schism BJ spilte litt på venstre under Ange også. Så fullstendig fortapt ut - men enig i at man skulle tro han passer mye bedre der. At Kudus er så desperate etter å komme hit er litt Catch-22 😅 "There was only one catch and that was Catch-22, which specified that a concern for one's own safety in the face of dangers that were real and immediate was the process of a rational mind. Orr was crazy and could be grounded. All he had to do was ask; and as soon as he did, he would no longer be crazy and would have to fly more missions" Bok alle bør lese minst to ganger.
Torsan Herremin hatt for en overgang. Levy må jo ha fått heteslag, MGW også så er jo dette bare fantastisk. Håper dette skjerper de andre med økt konkurranse om plassene.....