Felles for Mourinho, Conte og Ange var at det så lovende ut tidlig.
Og felles for alle de var at det stoppet opp for så å bli dårligere. Conte tror jeg hadde lyktes, men der var det mye på hans personlige plan som skjedde dessverre.
Pochettino var litt annerledes. Litt som et godstog. I det Pochettino fikk det i gang ble vi fryktelig solide og gode.
Vi får se med Frank. Spesielt Ange tror jeg overrasket lag tidlig som gjorde at vi gjorde det godt helt til motstanderne fikk tilpasset seg (og skadene selvsagt kom). Det samme kan jo skje med Frank - selv om alle kjenner Frank i PL fra før - så risikoen er forhåpentligvis lavere.
Jeg tror Franks største utfordring blir kampene man "skal vinne". At hans mer balanserte tilnærming vil føre til kritikk blant fansen osv. Spesielt hvis vi ender opp på 5-6. plass i noen sesonger. Da vil man begynne å stille spørsmål om hva poenget er osv. - hvis det ikke er topp underholdning og man allikevel ikke vinner.
Så må man ikke misforstå. Jeg synes starten er terningkast 6, men den betyr egentlig lite i det større bildet. Og jeg liker at vi har en trener som oppfører seg.