Andreas Herlig med et til trofe. Audi cup pokalen var lenge ensom. No har den både EuropaLiga og Hong Kong Football Festival 2025 Trophy. Solide greier.
OysteinS Andreas vi må håpe det var lærerikt for Frank å se og ikke så sørgelig som det var for oss, sånn sett var Ange et geni til å vise hvordan det ikke skal gjøres.
Knut Fremstår som en fornuftig og sympatisk mann vil jeg påstå, ihvertfall enn så lenge før det evt skulle butte i mot:
Cuti Absolutt! Veldig positivt at Levy har gått for intelligente og sympatiske typer som snakker godt for seg de siste to gangene. Husker med gru tilbake på et par sure sør-europeere.
Schism Jeg vet ikke hvordan dette ender opp med Frank. Alt for tidlig å si, men tror Romero har et poeng. Med Frank blir man i det minste bedre defensivt og offensivt enn med Ange. Så får man se om det er nok.
Kungreke Ser jo ut til å gå rimelig bra. Spent på hva vi viser i Europa i år, er jo nytt territoriet for Frank det.
ManagerBill Det ser veldig bra ut,,selv om det kun er spilt 2 runder,,Det er faktisk den beste sesong starten siste 10 sesongene mulig lenger usikker,,med 5 mål null baklengs,,,6p..TF har noe bra på gang...💪💪COYS
Madball ManagerBill enig. Det ser bra ut, fordi vi kan kjenne igjen enkeltspilleres styrker samtidig som det ser mye bedre ut strukturelt. Så vil det selvfølgelig komme vanskelige perioder men hvis det er på plass kan vi tåle skader og fravær bedre enn vi gjorde under Ange vil jeg påstå. Der blei vi veldig avhengig av å ha alle de etablerte på plass