Det som er helt sikkert er at det er umulig å tilfredsstille supportere, i hvert fall alle samtidig - med mindre man vinner PL og tar alle cuppene i en og samme sesong.
Tenkt scenario:
Ny sesong, ny manager, nye spillere. Vi går tidlig ut i alle cuppene og blir nummer 3 i PL. Veldig bra første sesong vil nok de fleste være enige om. Sesong 2: Vi kommer oss til kvartfinale i CL, semi i FA og LC og blir nummer 5 i PL. Har vi progresjon eller stagnasjon? Vi har ikke vunnet en skit og fall to plasser på tabellen, men de fleste kan nok leve med det.
Sesong 3: Vi spiller semi i CL (hvis det fortsatt er fem lag fra PL som blir med), vi går ut tidlig i de andre cuppene og ender som nummer 6 på tabellen. Progresjon eller stagnasjon? Begynner det å murre litt blant supporterne?
Bare her inne er det delte meninger om hva som er bra nok. Noen definerer suksess som å kjempe i toppen av PL jevnt og trutt. Så lenge vi er i toppen er det greit. Andre tar en cup eller to og kan leve med en middels plassering på tabellen.
Ar*enal kjemper jevn og trutt i toppen av tabellen, men vinner ingenting. Ikke at jeg følger så mye med på supporterne der, men har fått med meg at det er mer støy nå etter at de nok en gang snublet på oppløpssiden.
Det jeg kan garantere med 99,9% sikkerhet er at vi vil aldri komme i en situasjon igjen hvor 11 av våre antatt beste spillere er ute mer eller mindre samtidig og at vi havner på siste sikre plass i PL.
Men hva vil vi? Fortsette å bytte trener hver 18-24 mnd i håp om å treffe en som får til the treble i sin første sesong?