CWaddle Schism Jaja. Deg om det 😁 Jeg for min del sitter og ser på HSV-FCU for å se hvordan det står til med Luka. Luka er helt konge forresten. Vet ikke helt hva FCU står for, men de spiller borte mot HSV. Edit: Berlin et eller annet og Union hørtes det ut som
ManagerBill CWaddle Vi må hente han ASAP i sommer få sendt cuti ut og nedover til RM,,,, LV og VdV midtstopper par i sesong 26/27...💪💪💪 der he du fart,disiplin, spilloverblikk...
Kungreke Schism vi er jo de dårligste av de som alltid har vært der. Så om noen ryker er det logisk at det er oss.
Kungreke Vi har jo virkelig muligheten nå. 3 poeng vi sprt trenger samt sabotere for vår rival. Burde være maks motivasjonsfaktor. Med Romero ute synker jo rødt kort til oss sannsynligheten ca 75%.
Schism Lenge siden vi har levert på det nivået Wolverhampton ligger på, men jeg er villig til å la meg selv tro at dette kan bli 1-4 isteden for 1-5.
Schism Utrolig deilig at Levy er borte - selv om det selvsagt ble byttet på sponsorer under han også.
Atrix Kungreke One of Tottenham’s long-standing key sponsors has informed the club that their partnership will end this summer. The reasons? • Failure to sign top-quality players • Too many empty seats at big games and visible fan anger • Lack of communication from the top since Daniel Levy’s departure, with many sponsors still not introduced to Vinai or the Lewis family 🗞Matt Law
Kungreke Ikke noen bombe akkurat. Resultatene våre både på banen og i transfermarkedet har jo vært helt krise i flere år nå. Ironiske er jo at selv om vi har brukt mer penger enn noen gang før de siste årene så har vi aldri vært verre på banen. Noe som gjerne skjer når man har et ufokusert lederapparat som mest sannsynlig ville slitt med å drive en mcdonalds restaurant. Klassisk businesshubris, er jo ikke noe nytt egentlig. Skjer jo over en lav sko i ekstremt mange selskaper for tiden. Folk som ikke forstår kundene sine, de er sikkert flinke med excel og epost å sånn da. Har nok mange fine grafer i powerpoint presentasjonene sine.