Kungreke presley Når man heller klipper plenen enn å se Tottenham da vet man at manageren har feilet totalt i premier league.
mka07 presley Bare å se frem til reprisen og se returløpet til Bissouma. Friske bein, så er det der vi får. Helt sykt rett og slett.
Knut John_chef fullt fortjent pipekonsert. Fansen behandles som kunder av klubben. Og misfornøyde kunder har rett til å klage...
Mabbutt Folk har skreket seg hese over bredden vår. 4mrd over 4 vinduer burde vel kunne holdt til etpar breddespillere.
Kungreke mka07 Ja, det er sånn det er med skader, når man har en eneste skadet spiller i troppen så kollapser spillet totalt. Går ikke an å trene skikkelig eller noe da. Alt går opp i liminga.
John_chef Uff stakkars Gray i denne kampen. Lite som funker. Håper han tar lærdom av feilene og kommer sterkere tilbake
Knut presley jeg må innrømme at jeg ikke har så veldig tro på at denne gjengen skal klare å slå Manu den 21. Edit: Det betyr ikke at jeg ikke håper det skal skje selvfølgelig.
presley Knut De gjør det ikke bedre, ligger under 2-0 for West Ham på hjemmebane.Men forstår hva du sier. Merkelig at vi er så mye bedre i EL, da tar de seg sammen.Virker mye bedre forberedt og ikke minst har de en plan.
mka07 Leser at United har sjanser hvertfall, virker som dem prøver å få noe til å skje på tampen. Er nærmere 3-0 her.
Dougie Cuti Sykt å forvente at det laget her skal matche Palace på hjemmebane. Skulle tro vi var Real Madrid sånn noen holder på.
John_chef Var foresten redd det skulle bli pipekonsert ved kampslutt. Men tror ikke det skjer, da tribunene er tomme lenge før den tid
mka07 Erlendl Trodde ikke noen kunne komme inn og gjøre en svakere prestasjon, men jammen klarte han det.