Eddie Fuckings dårlig å slippe til der. Står det seg så er returkampen vidåpen. Akkurat dette vi skulle unngå. Nei fy faen
Eddie Jævlig å sitte med en uggen følelse for returkampen på stillingen 3-0. Men sånn er det å være Spurs supporter..
Kungreke Madball Ser ikke ut som vi har kontroll i det hele tatt for meg. Vi leder men det er ikke spesielt komfortabelt det her.
Andreas Før kampen tenkte eg at 3 mål forran før Aspmyra, så kjenner eg meg forholdsvis rolig. 2 så er eg nervøs. 1 så er eg trygg på at vi ryker. Så da er vi der eg starta dagen i dag. Nervøs.
Andreas Kungreke Godt poeng. Men no ser det ut som vi har begynnt å hale ut tida (flaut). Så da tenker eg vi holder til mål.
Andreas Da meiner eg til mål i dag. Eg er nervøs for Aspmyra. Med Berg tilbake, og på kunstgras, så er det ein heilt annan kamp.
Eddie Ja dette er vidåpent! Helt jævlig! At vi slipper inn det målet på tampen der kan være katastrofalt! Det blir et H der oppe i nord..
Madball Helt greit resultat. Skulle gjerne hatt et par til men seriøst. Vi skal jo spille en kamp der oppe da. Er jo ikke sånn at ikke vi strengt tatt kan og bør vinne der oppe også. Blir spennende ihvertfall
Cuti Kan ikke skjønne at dette blir jevnt. Glimt helt nakne i dag. Tipper vi vinner bortekampen også.