Andreas OysteinS Var vel ei god linje og litt tidleg start på spiss som redda oss. Var gjorde berre jobben sin.
Andreas Elendig av Romero og VdV å la han få gå aleine imellom seg der. Vicario med hjerneblødning og.
Knut Hadde lett byttet semifinaleplassen i EL mot konsistent godt spill i serien... Edit: Jeg hadde lett byttet semifinalen i EL mot fravær av klovneri i serien...
John_chef Kan si det sånn at om vi ikke sparker Ange til sommeren, så kommer vi til å spille for tomme tribuner til neste sesong. For dette er det ikke mange som vil betale i dyre dommer for å se.
Madball Får se ferdig kampen før jeg feller noen dom. Men det ser jo ikke bra ut. Tel ser ut som en juniorspiller. Det er hen vel nesten også så kan ikke legge det på ham.
presley Lukter rødt på Romero.Han tilbake til sitt gamle jeg.Hiver seg inn i taklinger og bommer litt for ofte.En til så kommer gult nr.2
cjmozart Må egentlig si at vingene våre gjør en god jobb som vinger (selv om Tel ikke har justert siktet når det gjelder skyting)
Andreas cjmozart Med rett taktikk rundt dei så trur eg Odobert og Tel kunne blitt ganske artige å sjå på