Har vært gjennomgående kritisk til Ange i år. Og gårsdagen forandrer ikke det faktum at han har levert den svakeste sesongen av noe Tottenham-lag i nyere tid. Men i går synes jeg han leverte veldig sterkt. Vi gjennomfører rett og slett en bunnsolid taktisk kamp i en sesongavgjørende match, og det er ikke noe vi er bortskjemte med som Spurs-fans. En ekte (RIP Schism) Ange masterclass.
Så er det ikke tynnere marginer i fotball enn at Ange skriver seg inn i klubbhistorien med gullskrift dersom dette går hele veien. Mener fortsatt han må gå etter sesongen basert på helhetsintrykket. Men fy søren så gøy om det blir med flagget til topps. Lenge siden jeg har følt noe annet enn apati rundt dette laget, men i går var det ordentlig morsomt igjen.
Så kan vi snakke så mye vi vil om Glimt, Aspmyra, kunstgress og tidenes favorittstempel. Faktum er at Glimt er et lag vi bare skal slå over to kamper. Det er så mange lysår i forskjell når det gjelder ressurser. Føler meg (bank i bordet) veldig sikker på at vi tar den, og da venter en steintøff finale mot enten United eller Bilbao på bortebane. Kan bli en gøy mai måned det.