presley Knut Blir nok i ikke mange poeng nei, noen poeng må vi ta.Usikker på hvilke kamper vi har på hjemmebane.Jeg tenker Palace, West Ham og Brighton er vel de kampene vi har størst sjans på poeng. Ipswich leder 2-0 over Chelsea.
Erlendl Om Ange ikke bryr seg, men Levy burde blitt hylende forbanna over en slik innsats. Lønne spillere som gir faen og pisser på fansen
CWaddle Alt går jo på skinner om dagen. Spence med selvmål, en våre bedre spillere siste halvåret. Litt utgjort om dagen. Men, for Guds skyld, generelt, presterer vi vel ikke helt bra heller 🫣
presley Nok en komikveld defensivt.Det hull/store rom overalt.Vi har null kontroll. Det andre målet er vi ikke uheldige, det er slik vi spilt denne sesongen.Vi slipper inn mål på alle mulige måter.
Ginola14 Får si hva man vil, men det er i mitt hue liten tvil om hvem som spiller best utpå der. Men kampen summerer vel i grunn opp sesongen. Tidvis åpent forsvar og marginer i mot. At Maddis ikke får straffe er for meg helt uforståelig. Enig i at Tel viser litt kvalitet, det er gledelig. Håper Ange har baller nå til kun å ha fokus på torsdag og hvilke bytter som bør prioriteres mtp nettopp det