Knut Stusser over at Porro ikke ble sjekket da han smalt hodet i bakken. Trodde det var strenge protokoller for slikt... Ref at han tok seg til hodet på vei ut fra første omgang.
CWaddle En stund siden jeg har sett oss så på og intensive. Målet i mot var en fantastisk prestasjon mot et litt passivt forsvar. Målet vårt også fantastisk. Ellers synes jeg vi har vært bra mot et godt lag.
Torsan Fatter ikke hvorfor vi ikke kan sette fart og prøve oppspill istedenfor denne "safe" fotballen vi driver med. Det er sikkert derfor Glimt kommer til finalen da de bare gutser på fremover...
Madball Torsan enig. Savner litt vinger som går mot mål og ikke inn mot midtsirkelen. Vi blir for omstendelige i lange perioder
Andreas Madball Son og Johnson er best rettvendt i løp. Og Ang velger å ikkje bruke dei til det. Seier seg sjølv at det blir labert.
Andreas Bergvall altså. Vinner ballen høgt i bana. Taklar i egen boks. Han har den insatsen vi treng for framtida.
Andreas John_chef Vokna til og med litt eg og. 2 i tverrligger og en superredning fra keeperen deira iløpet av 3 minutt. Er ikkje kvardagskost.