Knut "NLD" med avspark kl 13:30 i dag. Jeg har spådd at det kommer til å bli en tam forestilling, men vi får nå se. For dem som evt. tenker å se via VG+ uansett, bruk gjerne denne annonselenken
gazza79 VG+ viser? kom ikke opp under oversikten på VG Live nemlig. Viasat Finland, SpursTV, ArsenalTV og Paramount+ er vel de kanalene som jeg så i oversikten min. Burde nok finne EN kanal som viser blant de 7-8000 kanalene jeg har, HAHA
Knut gazza79 du har rett! Da jeg sjekket før i uken så så det ut til at de skulle sende den. Men nå er det endret! Kjedelig, hadde håpet jeg skulle få sett den selv...
ManagerBill Schism Bra dei kjører nesten toppa,utrolig viktig å få kjørt inn spillsystemet TF vill bruke utover høsten,viktig drilling...💪
Knut Tekstlig dekning av kampen: https://matchcentre.tottenhamhotspur.com/cards/Home?gameId=2553506 Ut ifra hva jeg leser så tror jeg ikke vi har gjort oss helt bort enda 😅
CWaddle Ser ikke helt galt ut. Odobert (v) og Kudus (h) er leie å ha med og gjøre for analene. Spence som vanlig råsterk og bra fart. VdV og Spence på samme side 🫣 Vi er fullt ut med foreløpig.