Gratis er alltid kjekt og han går vel under homegrown også.
Jeg ville derimot gått for D.Henderson (25) i United.Kan vel ikke koste mye og kan være en avtager til Lloris.
Fraser Forster
Tviler på at Henderson har noen interesse av å først sitte på benken i United for så å gjøre det samme hos oss.
Også usikker på om karen er god nok med ballen i beina til å bli en keeper for et topplag.
- Redigert
Offisielt Tottenham spiller!
Wohooo!
Men bra denne. Alltid vanskelig å si når keepere "mister det" (husker Schmeichel som plutselig ble veldig gammel), men forventer mer av han enn Hart og Gollini.
Bra signering
Håper jeg tar feil, men å se på denne gamle mannens kattereflekser de neste mnd kan bli tungt. Må innrømme at jeg har sett på han som en pensjonist siden vi henta han.
Er det fortsatt åpent for å låne spillere, eller stengte det samtidig som overgangsvinduet?
Blir noen veldig lange uker med denne fyren i kassa.
Forster har, slik jeg vurderer det, virkelig imponert som vikar. Trodde savnet etter Lloris skulle vært stort - nå er jeg usikker på om det er et savn der i det hele tatt...
Var grusomt rusten første par kamper, men har spilt seg opp ja.
Forster går det jo faktisk an å bruke som et pasningsalternativ - i motdetning til Hugo.
Ny kontrakt:
We are delighted to announce that Fraser Forster has signed a new contract with the Club that will run until the summer of 2025.
https://www.tottenhamhotspur.com/news/2023/december/new-deal-for-forster/
Grei deal det. Solid proff reserve.
Virker som en flott fyr. Vanskelig å si hvor lenge han vil holde nivået, men bedre enn Raya?