PL: Tottenham - Manchester City | 26. februar 2025
- Redigert
" We were hoping maybe Ben (Davies) would be ready for this game, he won’t make it, but we’ve a seven-day break (after City), so, he’ll miss out.”
Ange said Richarlison, Cristian Romero, Dominic Solanke and Micky van de Ven are 'all tracking really well' with an eye on our UEFA Europa League Round of 16, first leg at AZ Alkmaar (6 March) and Premier League clash against Bournemouth (9 March).
Ange Postecoglou has confirmed that Timo Werner is back to full fitness and is in contention to return to the squad for Wednesday's clash with Manchester City.
- Redigert
Hehe. Han var faktisk klar forrige helg også, i følge Ange - men Reguilon ble prioritert for plass på benken av defensive hensyn. Noe som forhåpentligvis indikerer at den godeste Timo er bak både Moore og Odobert (og Scarlett) i pecking order
Får håpe Tel eventuelt blir byttet ut tidligere i kveld, ihvertfall om han har en første omgang som mot Ipswich. Eventuelt få Son inn i midten? Dvs så sant det ikke er for å få plass til Werner...
Oi, Son på benken?
Spence hviles - han trenger det sikkert, men vet ikke om jeg liker det. Son hviles også. Den så jeg ikke komme!
Werner har dyttet Moore ut av benken
Vi har jo noen fine kort på benken ihvertfall!
- Redigert
Ange gjør forandringer, det er sikkert.
Ville heller hvilt Porro og startet med Spence.Han har vært en av våre beste de siste kampene.Odobert fra start, den så jeg ikke komme.Son på benken, kan fort bli en joker i kveld..Er Odobert klar for starte?
Både Son og Kulusevski er på benken, ja hva skal man si til det.Veldig overraskende.
At Werner er foran Moore er bare trist, forstår det ikke.
Kan det tenkes han gjør disse forandringene med tanke på EL kampen som er viktigere ?
At Werner dytter ut Moore er uforståelig om Moore er frisk.
Hmm. Blir interessant å se hvordan Porro takler Doku.
Og hvordan Gray takler Haaland
Udogie er rundingsbøye