Godt å se Son og Johnson levere. Ikke noe vi er så alt for bortskjemt med. Noen som vet hvorfor han hysjer sånn?

Knut Sitter med denne gamle forbannelsen av en Tottenhamfølelse... og tenker det samme..

Tel er ikke mye involvert..føler vi per nå spiller uten spiss..

Og der var det kamp igjen.

1-2 ja.. altfor lett. Mister ballen i farlig posisjon og pang... Dette er langtfra over...

Skulle det vært frispark til Danso før målet?

Eddie Scarlett har vesentlig mer muskler enn i fjor. Hadde vært interessant å se ham som midtspiss istedenfor Tel.

Godfrey lever farlig nå.

Knut etter hva jeg har sett av Tel til nå skjønner jeg ikke hva vi skulle med han men håper jeg må spise i meg de ordene der

• Knut svarte på dette.

Når man ser kor god Son er rettvendt i dag så er det rart at man ikkje legger taktikken opp etter det.

Synes heller ikke Tel har imponert så mye. Men synes det ser ut som han har noe i seg, men ikke som midtspiss slik vi ønsker å spille.

• Redigert

Yiddo61 for all del. Han er enda ung og kan se vesentlig annerledes ut om et år eller to. Men det er ingenting foreløpig som tilsier at han bør spille 2 x 45 minutter som spiss i kamp ut og kamp inn.

Fikk ikkje sett kanmep fram til no. Måtte sjp Bø gutta gå siste stafett. Men har sett måla. Ingen tvil om at rettvendt Son og rettvendt Johnson er ein god kombo. Skulle ønske Ange hadde evne til å benytte seg av det.

Føler Tel er for langt unna der ting skjer... Men bevares, han er ung og mangler kamptrening..

Virker som at Ipswich har fått bedre kontroll på Son etterhvert.

Spence er nesten litt rusten på høyre - dvs han var bedre på sin feil side sist 😅

Glatt bane for alle.

Har ikke Deki vært veldig anonym i dag