Yiddo61 Knut etter hva jeg har sett av Tel til nå skjønner jeg ikke hva vi skulle med han men håper jeg må spise i meg de ordene der
Knut Yiddo61 for all del. Han er enda ung og kan se vesentlig annerledes ut om et år eller to. Men det er ingenting foreløpig som tilsier at han bør spille 2 x 45 minutter som spiss i kamp ut og kamp inn.
Andreas Når man ser kor god Son er rettvendt i dag så er det rart at man ikkje legger taktikken opp etter det.
mka07 Synes heller ikke Tel har imponert så mye. Men synes det ser ut som han har noe i seg, men ikke som midtspiss slik vi ønsker å spille.
Andreas Fikk ikkje sett kanmep fram til no. Måtte sjp Bø gutta gå siste stafett. Men har sett måla. Ingen tvil om at rettvendt Son og rettvendt Johnson er ein god kombo. Skulle ønske Ange hadde evne til å benytte seg av det.
Mabbutt Knut Så lenge backenes jobb ikke er å være breddeholdere, men å trekke inn, gir det jo faktisk mening å ha høyrebeint på venstre, og motsatt på høyre, kanskje prøve Udogie på høyre? 🤔 Kan bli mange skudd av sånt 😀
Andreas Yiddo61 Han har vore ute av det sidan han blei satt ut til høgrekant. Trenger nok ein kamp eller 3 med fri.
John_chef Er det andre enn meg som lurer på hva som skjedde med reglene rundt holding og obstruksjon i boksen?🥱
Andreas Prøvar ikkje å påstå at vi skulle ha hatt straffe. Men der var ein gang i tida der var ein regel om kort og straffer når man ikkje eingang forsøker å ta ballen i ein duell.
mka07 Hvem vet va reglene er lengre. Men vi er ikke veldig gode akkurat nå. Håper vi kan få 3-1 før 2-2
Andreas Cuti Lenge er vel å ta i. Var ein av våre aller beste fram til Johnson blei skada og blei flytta til høgre kant igjen.