Setter en (usikker) femmer på at vdv og romero spares/matches mtp EL nå.
PL: Tottenham - Manchester United | 16. februar 2025
Begynner å bli en parodi de skadeproblemene våre. Er gira på å komme igang igjen, enten (helst) med bra spill og poeng med Ange eller så får vi se om han har noe å komme med og hvis ikke ,-få inn en ny manager. Nå ligger skadehælvete som en røyksky rundt hele klubben. Apropos skader og forfall @Schism. Dratt på deg en dobbel hamstring OG skrivesperre eller?
- Redigert
Knut Har ikke trua på dette selv altså, men slenger det bare ut:
https://hotspurhq.com/ex-goalkeeper-makes-bold-claim-about-spurs-injured-players-are-they-faking-it
Men uansett, uflaksen til VdV og Romero disse to sesongene begynner så smått å bli et lite problem, så det må noe gjøres mht bredde (kanskje helst førstevalg).
Ange Postecoglou has confirmed that James Maddison and Destiny Udogie are in contention to return to action as we welcome Manchester United to Tottenham Hotspur Stadium on Sunday.
Ange Postecoglou is looking at ‘the next two or three weeks’ for the return of four players – Richarlison, Cristian Romero, Dominic Solanke and Micky van de Ven.
Tippe han er skada, blir akkurat klar for Argentina, for så å bli skada for dei. Litt sånn det var med Lo Celso.
Spent om hvem som kommer tilbake, uansett så trenger de tid.Kan ikke spille en hel kamp.Er redd det er slikt det kommer til å være ut sesongen.Noen tilbake, noen ut med skade.VDV ryktes å være ut sesongen.
Jeg har mistet troen på Ange og han system/spillestil/taktikk.Beklager det folkens.Med det har jeg ikke mye tro på denne kampen.Håper selvsagt at jeg tar feil og Ange lykkes stor hos oss, men jeg sliter med å se det.Jeg er seriøst redd vi rykker ned med Ange som sjef.
Seier sitter langt inne, mulig en uavgjort er mer realistisk.United er ikke gode, men det er heller ikke vi.Synes United har bedre enkelt spiller og det er egentlig skuffende mtp hvor dårlig United har vært denne sesongen.
Kinsky
Spence-Davies-Danso-Regulion
Gray-Sarr
Son-Kulu-Moore
Tel
La oss håpe noen er tilbake, for dette laget er ikke sterkt.
Vil bruke Regulion, vi må bruke de spillerene som tilgjengelig.Regulion har mye erfaring.
Endelig kan vi bruke Gary der han hører hjemme.
Son på motsatt side, det takler han fint.Moore er best på venstre side, liten tvil om det.
Vi har allerede slått dem 2 ganger denne sesongen. Satser på at det blir 3 av 3
Nok et bunnoppgjør... får håpe vi fikser biffen
Hadde aldri trodd at vi skulle spille "nedrykkskamp" mot Manchester United