FromtheLane nå har vi ikke så voldsomt mye annet å spille for annet enn europaligaen og Fa cupen så alt annet enn det beste laget vi har tilgjengelig idag er en skandale.

Madball vi bør absolutt satse på å beholde plassen i PL også synes jeg 😁

Knut Det er nesten sånn at jeg håper Son knekker beinet snart. At han skal starte hver en bidige kamp så dårlig som han spiller for tiden er jo på grensen til komisk.

Knut skulle ønske Davies kunne starte i midten men han kan vel ikke spille alle kamper

Å se Son i oppstillinga hver kamp med kapteinsbindet minner meg på hvorfor Spurs er Spurs nå

Kungreke får vel en hamstring snart han også. Eneste grunn til at han ikke har fått det er at han sjelden spurter i det hele tatt
      ihvertfall ikke på slitne bein

Madball Så vidt han springer i det hele tatt. Lunter jo bare rundt utpå der med hodet ned.

Kungreke han fikk vel forlenget kontrakten også så vi skal vel slite med han også neste år.

Enig i at Son burde spilt mindre. Han lider helt tydelig av for mange minutter. Men blir jo en kost/nytte greie. Virkelig begrenset hva som er tilgjengelig. I dag kunne man dyttet kulu opp på vingen igjen for Son, og satt inn biss eller sarr. Ikke veldig «fristende» det heller.

FromtheLane
            10 plass sier du.Vi ligger nå på 14 plass og kjemper for unngå nedrykk 😨 .Vi får se hva som bringer oss i dag.Er ikke optimist, men alt kan skje i fotball.
            Håper Moore kan bytte side med Son.Spent på Tel som spiss fra start.

Alt kan skje i fotball, Plymouth slå ut Liverpool.Litt av en cup bombe.

God start!

Det gikk faktisk fortere enn forventet.

Ræva av Danso som opphever offsiden og ræva av Kinsky. Glimrende signeringer!

Starten føyer seg inn i rekka. Vi starter med HC.. eg har trua..🤣

Et genitrekk å flytte opp Porro tidlig. Sånn at når vi kontrer så må Moore dytte ballen til han sånn at Porro kan føre balle trygt TILBAKE på vår banehalvdel og ta med keeper i oppbygginga