Negativt innlegg folkens, sorry for det.Vansklig å se det positive vi gjør for tiden.Jeg liker at vi skal støtte manageren og gi han tid, men det må gå en grense.Vi som supportere må få lov til gi beskjed, men prøve å ikke gjøre det personlig.
Tror vi ryker ut av cupen her.Det er så mørkt og grått hos nå at jeg sliter med å se oss slå ut et godt lag som Villa.De gjorde det bra i overgangs vinduet også.
Min mening, jeg tror enkelte spiller har gitt opp Ange.Se bare på innsatsen, den er så laber at det vi supportere er flaue over det vi ser.Ingen tar ansvar, de rutinerte stiller ikke opp.Spillestilen er altfor krevende, ingen lag kan spille slik i 90 min.
Hvorfor kommer ikke spillere tilbake fra skade, synes det dukker opp unnskyldninger hele veien.
Noen er ute i uker pga de er såre (sore)?
Noen er slow healer?
Hva betyr slow burner?
Har så mye skader at det ikke hadde vært plass til alle i sekken til julenissen en gang.Skremmende å se på.
Vi må bruke unggutter i hver eneste kamp, de har fått enormt mye ansvar og for all del de gjør veldig god jobb.Våre erfarne stille ikke opp, svikter oss i nesten hver eneste kamp.
Laget: Det betyr ikke så mye lengre kjenner jeg, det er ikke noe plan over det vi holder på med.Jeg bryr selvsagt, men uansett hvem som starter så er det samme.PL er over Ange sitt nivå og det er fint.Ikke alle takler PL.
Hva med dette laget.Sist vi kom til finalen og vant FA-cupen.
Thorstvedt
Hauwe-Mabbut-Sedgley-Edinburgh
Howells-Allen
Samways-Gascoigne-Stewart
Lineker