Cuti Har egentlig alltid likt Sane. Synes han har litt av den x-faktoren vi trenger. Men høy lønn og høy alder er sjeldent noe for Tottenham.
Kungreke Cuti Problemet med spillere som Sane er jo at når det viktigste våpenet de har er fart så har de dessverre mer begrenset levetid. Tipper Sane er ferdig på toppnivå før Kane, kanskje til og med Lewa.
Kungreke Tror den eneste vingen jeg kommer på som klarte å "omstille" seg fra fart for lengre levetid må være Ryan Giggs
Kungreke Cuti Ja, det er hele poenget mitt. En temmelig rå spiller alt i alt. Ikke så fet fyr ellers virker det som 😂
presley Kunne De Bruyne vært noe for oss? Han er ikke den han en gang var, men fortsatt en god spiller.Han er en leder og en vinner, noe vi trenger i Tottenham. Jeg mener det er vært et forsøk, hans kontrakt går ut i sommer.
cjmozart Trur ikke han passer inn i et Ange-system, men kunne kanskje vært en ide hvis vi får inn en manager som lar en på midten ha friheten til å jobbe mindre og være mer kreativ?
Yiddo61 Synes alltid det er mye spenning etter sesongen og før en ny starter, hva skjer, hvem kommer og hvem forsvinner,
Atrix Dougie Han var ikke så god i går da Chelsea ble bedre i 2 omgang. Betis klappet sammen ganske greit
palgjertsen Hva med å bruke 50 på Kane, og null på Sane og modric. Da får ungutta våre litt faglig påfyll og vil blomstre.