Så langt er det lite som tyder på at noen har tilbudt oss en gigantsum for Romero. Og hvis Sporting skal ha 50-60m for Diomande blir det lite igjen.
Jeg er enige i at vi må jakte ungt, men det synes jeg vi også har vært gode på. Jeg synes ikke vi mangler talenter. Det vi mangler er litt mer etablerte folk som virkelig drar lasset. Forhåpentligvis vil Kudus styrke oss der. Og ved at folk som VdV og Kulusevski også drar på seg erfaring ser det allerede litt bedre ut i dette vinduet. Det som mangler er at spesielt noen av de offensive som Solanke, Kulusevski (for en full sesong), Maddison osv. klarer å levere kamp etter kamp etter kamp. Og at Romero er "verdensklasse" også for Tottenham.
Denne sesongen blir nok enda en sesong hvor man må se hvor gode Porro, Udogie, Bentancur osv. er. Så står det forhåpentligvis litt klarere for oss hvem som faktisk skal være en del av kjernen fremover. Det gjelder også da de litt yngre som Sarr osv. Som før eller senere må gå fra å ha potensial til å bli gode stabilt.