Knut Adam Wharton out of England U21s squad for European Championship, will continue concussion recovery Dougie han også glir jo i tilfellet rett inn 😃
Dougie Litt usikker på Eze. En nydelig fotballspiller, men ikke helt typen vi trenger. I så fall må Maddison eller Kulusevski ut. Prioriteringen må være en cdm og en ving først.
Cuti Ser jo hvordan lagene vi konkurrerer mot opererer. Cunha til United i går. Wirtz på det nærmeste klar for Pool i dag. Zubimendi til Arse ganske sikkert. Tunge storkjøp tidlig i vinduet.
Knut Synes egentlig at vi har vært raskt ute i foregående vinduer. Nå som managerspørsmålet fremdeles antas å være uavklart hos oss så er det uansett smart å holde igjen litt i dette vinduet tenker jeg, med mindre det er snakk om utviklingsspillere.
Kungreke Knut Men hvorfor er dette uavklart? Burde være en smal sak å bli ferdig med dette. Usikkerheten gagner ingen, aller minst klubben. Levy har gått fra å være alt for triggerhappy til den rake motsetningen. Er jo helt bak mål egentlig.
Knut Det er ikke sikkert at det er uavklart - det bare later til at det er uavklart fra vårt perspektiv. Tenker uansett at klubben/DL er såpass taktiske at de lar det gå litt tid mellom feiring og evt. sparking. Sistnevnte kan jo bli massivt upopulært blant enkelte fraksjoner av fansen. De som har øyne på innsiden av styrerommet på Tottenham Hotspur Stadium vet...
CWaddle Helt klart at spillerlogistikken må vente til vi har bestemt oss for manageren. Vi må ha mulighet å få inn riktig tilgjengelig manager og riktige tilgjengelige spillere. Dette er alle enige om. DET HASTER no' jævlig egentlig.
OysteinS Det er sikkert fornuftig å sette en fot i bakken og unne manager, spillere og apparatet en break etter en lang sesong, vi har vel sett nok av tilfeller der ansatte tar juleferie med en oppsigelse i handa, det er jo mennesker vi snakker om her!
Kungreke OysteinS Helt enig, derfor burde dette vært avklart før ferien. Hva slags ferie har man med dette hengende over seg??
gazza79 Håper virkelig ikke at vi signer Leroy Sane, vi har så mange bra kantspillere med enormt potensiale
Sheik Er han en forsterkning?(lenge siden jeg har sett han) Hvis så sier jeg ja takk. Vi trenger også noen som er vant til å vinne.