Knut Scarlett har blitt tilbakekalt fra Oxford United. Uvisst om grunnen er at det ikke gikk så bra for ham eller om vi har tenkt å bruke ham selv... https://www.tottenhamhotspur.com/news/2025/january/dane-scarlett-recalled-from-oxford-united-loan/
Atrix Knut Om han ikke var god nok for Oxford, så er han ikke god nok for oss heller. Jeg håper han blir lånt ut til en annen klubb. Postecoglu bruker jo ikke en gang Lankshear og jeg håper ihvertfall ikke at han blir tilbakekalt pga at Lankshear blir lånt ut istedenfor
Dougie Greier man ikke spille mer i Oxford, er det vel kanskje bare talentet som hører hjemme på en litt annen hylle enn antatt.
Schism Scarlett er ferdig. Hadde han bare sittet mer på benken hos oss derimot. Så er det nå slik med de fleste unge. De faller igjennom. Ikke noe drama annet enn at det er synd for han personlig.
Knut Ange on Dane Scarlett staying: "We looked at his situation, he has had a couple of disappointing loans, we didn’t want to send him out with little prospect of developing, so we decided to keep him with us to train and play."
Knut Det gikk noen rykter om Championship-utlån i går - men usikker på om noe materialiserte seg. Er fristen for utlån til Championship den samme som øvrige transfers?
ManagerBill Knut ja mener det,,men ved uten kontrakt so gjelder ikke denne deadline mener jeg,kan jo ta feil her...
Madball Enig at det hadde vært morro å plutselig sett ham fra start i en PL kamp feks. Mulig hukommelsen min spiller meg et puss men synes det er lenge siden vi så denslags, nærmest ''ukjente'' spillere plutselig stå i startoppstillingen. Dean Marney comes in mind. Var det første nyttårsdag ellerno.
Mabbutt Håper alltid på egne produkter fra akademiet, men synes det begynner å lukte litt mer Bostock/Parrett enn King eller Carr. Men for all del, plutselig dukker det opp en Kane ut av intet. Spent på han nye fra Irland også. Minnes en signering som her Dave McEwen, ble skrevet mye om han...
Knut Det nytter ikke at vi kjøper massevis av talenter hvis de ikke får sjansen. De fleste trenger et par utlån på baken på minst championship-nivå, og så må de få sjansen i tilstrekkelig med kamper for oss. At de trener med A-laget og sitter benken innimellom virker virkelig ikke til å være oppskriften.
Mabbutt Knut Enig, og om Scarlett skal satses på, så blir det vanskelig når vi kjøper typer som Brennan, Tel og Odobert til store summer, spillere i samme alder, og kanskje ikke med betraktelig høyere potensial.