Ange har enten begynt å bli redd for jobben sin (og da er det lurt å unngå ekstremt stygge siffer) og/eller så har han endelig skjønt at han må tilnærme seg kamper på en måte jeg tenker er smartere (dvs mer pragmatisk gitt alle skadene og slitasjen på troppen).
Hadde vi gått all in med Angeball (slik den ble spilt høsten 23) med spillerne vi mønstret i går så kunne vi ha blitt straffet mye hardere enn hva vi ble. Jeg tipper Ange håpet å få kampen inn på ca samme spor som i den første kampen. Det var et long shot, men etter mitt syn egentlig eneste realistiske mulighet for å kunne gå videre. Jeg vil også tippe at spillerne hadde fått beskjed om å ta det lugnere enn vanlig for å ha noe å gi i eventuelle ekstraomganger (vi hadde jo i praksis nesten ingen seniore spillere å sette inn). Kampplanen mislyktes, men som nevnt tidligere så er dette antakelig verdens beste lag for tiden - så det er ikke denne han evt skal dømmes på.
Mye mer interessant å se på prestasjoner og resultater i de kommende kampene mot Manu og Ipswich - om det er tegn
på bedring eller ikke. Også interessant å se om han går tilbake til "naiv Angeball" eller fortsetter å prøve å være mer pragmatisk.
Kampen i går taper vi 19 av 20 ganger.