Osvaldo På tide å ta av Son. Det lugger som vanlig offensivt og han er lat og svak defensiv. Få inn f eks Moore. Kan vi spille 90 min uten å skape EN målsjanse?
Andreas Bergvall tok endeleg ei susande takling. Deilig å sjå. Burde være vondt å spele mot oss. Det er det ikkje.
ToreG Henger rett og slett ikke sammen som lag. 11 stykker som ikke har en felles plan for hva som skal gjøres. Det blir veldig synlig mot kanskje verdens beste klubblag.
Madball Mabbutt Son kommer rettvendt mot 16 meteren. Ender opp med å dytte den til 18 år gamle Gray ute av posisjon for å få til noe. Brave ja
gazza79 Hvorfor ikke Bergvall ikke får 10rollen er for meg er en gåte. Han kan drible, slå gode pasninger, skyte. Moore inn for Son asap. Inn med ayai eller hva han het på høyrekant
Kungreke Ikke sett kampen men utifra lagoppstilling og foreløbig resultat ser jo dette ut som tynn suppe. Hiv inn ungdommen!
Kungreke Vi har vel sluppet inn tosifret antall mål på fire kamper mot pool i år. Trodde vi skulle score masse mål med amgeball jeg?
gazza79 Kungreke Det er forøvrig ikke bare Son som er blitt dårlig, han lider under systemet. Hvorfor gjøres det ikke bytter når vi ligger under 2-1 og må ha mål
Mabbutt Madball Tror Dyche hadde blitt fornærma om han hadde lest det der. Gutsen har ikke vært i nærheten av Burnley i glansdagene.