I tillegg er det jo et vesentlig poeng at vi sammenlignes med Southampton, Forest, Brentford og Ipswich når det kommer til investeringer fra eiersiden, men at vi ofte inkluderes som topp 4 kandidater sammen med lag som city, pool, arse, chelsea og united. Det mener jeg er et kvalitetsstempel som understreker hvor langt våre eiere har kommet i å sette sin økonomiske strategi ut i live.

En klubb subsidiert av rike eiere for å overleve nei takk, klubbens ledelse og eiere har gjort det meste riktig, klubben står på egne bein!

15 dager senere

Høres ut som fremtiden. Men heller det enn Midtøsten.

Schism Høres ut som fremtiden. Men heller det enn Midtøsten.

Enig.

Forstod det som at han ikkje er spesiellt populær mann i Cowboys.

La Ange få jobbe i fred og gi han tid. Typisk Levy å skulle gi han sparken

Erlendl Eg er sjelden ein del av dei som ropar om nokons avgang fra Managerstolen. Men skal ærleg inrømme at etter kampen mot Bornmouth so tenkte eg tankar om at vi kan vel knapt klare å være værre.

Gold ute etter Levy om dagen.

Det er stort sett samme setningen som deles igjen og igjen - men ja, tydeligvis. Hadde ikke forventet at Gold skulle ta en slik sjanse.

Begeret er vel fullt antar jeg.

Hadde ikke gjort noe om Enic puttet inn en annen leder, Levy kan ha ansvaret for hotellet sitt.

Har Levy skyldt på manageren her? Manageren som nettopp fikk Tottenhams dyreste spiller gjennom tidene i sommer. En spiller alle andre mener er overpriset.

Greit at man er frustrert. Men dette er vel like mye Gold som ser en mann han liker slite som noen som helst solid analyse.

Problemet til Levy har alltid vært å hente riktig manager. Ikke at han har sparket folk for tidlig. Mulig Gold mener at Levy burde forsvinne fordi han hentet Ange?

Synes det et helt greit at Gold retter søkelyset mot Levy nå som stadig flere skriker etter managerens avgang igjen.

Gold må jo få lov til å skrive det han vil/mener på et rent prinsipielt grunnlag.

Når det er sagt så kan det hende at det ikke er det smarteste å gjøre med tanke på at han er avhengig av access til klubben for å gjøre jobben sin. Og han er vel den som i utgangspunktet er best connected fra før. Blir han for krass risikerer han jo å miste noe av tilgangen.

Knut
        Synes det lukter som om Gold er litt bitter for et eller annet.

Dougie hadde jeg ikke tenkt på som en mulighet - men kan jo være tilfellet.

Cuti
          Jeg vet ærlig talt ikke, men akkurat her synes jeg forsåvidt Levy har gjort det meste «riktig». I alle fall hvis man skal tro det som skrives (inkl fra Gold selv).

Var et ganske kollektivt ønske om en tydelig retning etter Conte. Satse ungt, offensiv filosofi osv. Bygge opp det sportslige apparatet i klubben sånn at Levy selv skulle være mindre hands on. Alt dette har han jo gjort, i tillegg til at vi har investert betydelig i troppen.

Gode gamle mantraet med Poch, Redknapp, forsåvidt også Mourinho var jo at de ikke fikk den backingen de ønsket på overgangsmarkedet. Det har Ange fått i langt større grad.