Hoddle: Greit nok. Vi var en fattig klubb på det tidspunktet. At Hoddle vil forsvare det han gjorde er ikke så rart.
Santini: Han trodde han hadde ansvaret når Arnesen var der?
Jol: Har ingenting med Levy å gjøre. At Jol og Comolli ikke gikk overens er ingen hemmelighet. Også morsomt at Jol kritiserer klubben for det motsatte av hva Hoddle gjorde. Jol for mange unge. Hoddle for få (eller i alle fall mer energi). Så burde nok Levy ha kvittet seg med Comolli og ikke Jol.
Ramos: Levy skal få kjeft for å ikke ha signert Eto'o og Villa? Hvilken planet levde mannen på? Hvilke mistanker bekrefter dette annet enn at Ramos var fullstendig på bærtur?
Redknapp: At vi ikke signerte Hazard er problemet? Gjelder ikke det resten av verden også? Og vi har vel alle hørt tusen historier fra Redknapp rundt spillere han enten fant først og kjøpte eller ønsket å kjøpe. Selvsagt en tabbe at vi ikke kjøpte Hazard, men da må man si alle andre store klubber i verden var like dumme/dårlige som Levy.
Sherwood: Det er vel en sjefs jobb å stille spørsmål? Når min sjef spør/utfordrer meg om ting skal jeg da bare anta at han ikke stoler på meg eller mener noe annet? Jeg stiller mine ansatte ofte spørsmål for å sjekke hvor solid deres ståsted er.
Pochettino: Han brukte 1mrd på Ndombele, Lo Celso og Sessegnon. Og ville tilbake til Tottenham. Hva er problemet? Annet enn at Levy ikke ansatte han igjen?
Mourinho: Greit nok - han hadde ikke et bra forhold til Levy. Og hvem vil si noe annet når man blir sparket rett før en finale? Som jeg synes var sprøtt av Levy. Er ikke det. Mener på ingen måte at Levy har vært feilfri.
Nuno: Ble ansatt av Paratici. Paratici er vel en av få de fleste mener Levy gjorde rett i å ansette. At Levy ikke overstyrte Paratici er et problem nå? Litt interessant at Levy får kjeft for å både være for mye og for lite involvert.
Conte: Igjen - han jobbet under Paratici og ikke Levy.
Jeg synes Levy kan kritiseres for mye, men denne tråden er helt ubrukelig. Folk som får sparken liker vanligvis ikke personen som har sparket deg.