Madball
Hva mener du han skal gjøre? Gi Conte en lang kontrakt? Som han etter sigende ikke vil signere.
For noen kan ikke Levy vinne. Mannen sparker den manageren få fans fortsatt vil ha (jeg tilhører de ganske nøytrale der - ser på ingen måte på det som umulig at Conte kan få til Tottenham hvis han ønsker det, men er ikke slik at jeg på død og liv håper vi beholder han heller) - «redder sin egen ræv».
Levy ansetter den mest ettertraktete manageren vi noen gang har hatt - «alt jeg egentlig ønsker meg er en som spiller morsom fotball».
Levy henter tilbake den manageren en stor andel av Spursfansen drømmer om å få tilbake (jeg tilhører ikke de - selv om jeg i dagens situasjon hvor Contes kontrakt går ut gjerne bytter Conte med Pochettino) - men da er vel alt Levy får kjeft for å ha sparket han i første omgang?
Er det noe annet enn å dra fra klubben som Levy kan gjøre rett? Og jeg tilhører da forsåvidt de som ønsker Levy ut (men ikke fordi jeg mener han er inkompetent).
Jeg synes Levy sparket Mourinho og AVB for fort. Men kan ikke si jeg synes noen av de var helt «skandale» heller. Og jeg vet ikke hva som foregikk i troppen. Spesielt med AVB mistenker jeg at det sto så dårlig til at man bare måtte gjøre noe. Mourinho rett før en finale vil aldri gi mening for meg, men selvsagt mye jeg ikke vet der også. Ellers kan jeg ikke si Levy har kastet folk «under bussen». Pochettino var høyt elsket, men det var veldig mange som meg som mente at han måtte gå. Jol det samme. Vi ønsket vel alle at Jol skulle lykkes, men det var tydelig på feil vei - selv om det muligens var Comollis skyld osv.