Altså, nå begynner jeg å lure på hva som foregår. Går ut i fra at det er hold (i alle fall delvis) i skriveriene siste døgnet, og da må jeg spørre meg hva ledelsen egentlig surrer med.
Her ansetter vi det heiteste navnet på manager-fronten for bare et drøyt år siden, opplever fremgang frem til i sommer inkludert transfervinduet. Litt motgang en periode før og etter VM - og vipps så skal han ut?!
Hadde forventet at vi (ledelsen) minimum backet conte gjennom nåværende og kommende sommers transfervindu for å vise en helhetlig plan mot å skape et topplag. «Alle» visste hva vi fikk i Conte, og når vi gikk for han så må vi (ledelsen..) strekke seg ytterst langt å gå «all in». Det hele virker bare ufattelig korttenkt og uprofesjonelt.
Men, for det er et stor MEN her. Og det er hvis det er Conte som bare har surnet/gått lei/vil hjem til Italia el, og at det er han som er «nøkkelen» til problemet. Da blir på en måte hele dette «prosjektet» slått sjakk matt over natten.
Er det det siste som er tilfelle så vil det beste være å få han ut fortest mulig. Et salig rot er dette åkkesom hvilke av scenarioene som er «rett».
Har delvis forsvart Levy/ENIC en del, men dette lukter litt ledelsesproblem (på nåværende tidspunkt) for min del.