Bale Vil avvente litt, han dukker vel opp i de neste kampene fra start ? Men prisen, tja, Blir han midtspiss i de neste ? Vi har jo Scarlett også
Sheik Ingen Mbappe, men mye raskere enn Solanke og Kulu. Trur ikke mange tar han igjen når han er forbi forsvaret.
Knut Litt for veike skuddforsøk på sjansene han fikk igår synes jeg, men man må ikke glemme at han er en unggutt (hadde dog vært spennende å se hvordan Scarlett hadde prestert med tilsvarende sjanser). Uansett, fint med litt trolling i SOME etterpå:
Andreas Eg er ikkje kjempeimponert over kva han utrettar så langt. Men så er han vel mykje brukt i feil posisjon, pluss at vi knappast er i fyr og flamme om dagen.
Knut Ange Postecoglou has firmly backed Mathys Tell and has labelled any criticism of the forward as being “unrealistic”: “With Mathys, and I’m not on social media but I can just imagine the comments about him, he’s 19-years-old, he hadn’t played a lot, we’ve thrown him in and kept him in there because I want to build up his fitness. But if anyone is expecting him to come in as a 19-year-old and take the Premier League by storm by scoring multiple goals, it’s not realistic. It just can’t happen. What we’re trying to do is work with him. He needs to get his physical fitness up because he hasn’t played a lot of football. At 19, I see really outstanding attributes in him that I think he could be a really good number nine, he can play wide as well, but he’s not going to be a Dom or a Delap, he’s a different type. Looking at him in training, his movements are becoming a bit more fluent, he’s getting used to the way we play. He’s getting used to the level of competition. What I do love about him is that he’s a hard worker. You watch him in games, he’s closing people down, he’s doing the things we need him to do at the moment to help us. He may not be getting the goals and the accolades, but he’s certainly contributing to the way we want to play. That’s the most important thing. He’s got so much growth in him and I’m sure we’ll see that."
Bale Det er vel og bra, men jeg trodde man skulle hente en spiss som kan score en del mål i siste del av sesongen, ikke en som iflg. Ange "er under opplæring" - men kanskje han motbeviser det frem mot våren . Uansett virker prisen for ham høy, om opsjonen benyttes .
Knut Jeg er forøvrig glad for at Ange ikke føler seg presset til å spille denne mannen noe mer fra start nå. På meg virker det som vi har lånt katta i sekken for alt for mye penger. Selv om mannen er ung så ser jeg mer lovende takter i Scarlett enn ham... og om det var opp til meg så hadde jeg sendt ham tilbake til BM til sommeren.
Cuti Han må helt klart vise mer om han skal hentes permanent. Greit lån. Men den opsjonen som var så livsviktig var kanskje ikke det likevel 😉
Madball Får gi ham flere minutter før jeg feller en dom men har ikke imponert så langt. Vet ikke hvor han er best men en midtspiss rolle som den Solanke gjør er åpenbart ikke noe for ham. Det kan man se av veksten
Cuti Sikkert en grunn til at han er veid og funnet for lett i Bayern. Samtidig var han et supertalent lenge. Så noe er det inni der en plass.
Knut Romano on Mathys Tel: "For Mathys Tel, Spurs are very happy with the boy, with the attitude, with the potential they see in this boy, and that’s why they were fighting for weeks to sign him in January. At the moment, their indication remains, as Postecoglou always says, that they trust him also for the future. Then let’s see what happens."
Madball Ti kamper er jo ikke lite da. Siden februar. Med en lang landslagspause og vi er ute av begge nasjonale cupene. Når det er sagt har han ikke imponert meg,men det er det de få liljehvite som har gjort denne sesongen
Knut Dette kan for all del være funnet opp - men ja, jeg tenker jo personlig at det burde kunne finnes bedre alternativer der ute...