Kungreke Andreas Er det virkelig spillerne som er problemet? De fleste av gutta der ute spiller fast på sine respektive landslag.
Schism Hvis noen tror at dette er maks det er mulig å få ut av disse spillerne så vet jeg ikke hva man skal si.
Essi Schism Nei, men noen av tingene som rett og slett ikke holder mål for tiden er ting du ikke kan skylde på manager. Passningskvalitet er for meg kanskje det klareste eksempelet.
Cuti Trenger vi egentlig å hente spillere? Eller få tilbake folk fra skade? De som har fått sjansen har jo storspilt sånn.
Mabbutt Veldig bra av Reguilon og Gray, men ingen tok seg bryet å bli med fram. Så velger Porro å skyte, fra dørlinja. For andre gang. Dette er ikke godt nok. Denne kampen MÅ vinnes. Ingen unnskyldninger.
Kungreke Mabbutt Denne kampen MÅ vinnes. Ingen unnskyldninger. Synd å si det, men hvis folk kan sitte å håpe at vi taper mot City i fjor sånn at Arsenal ikke kan vinne ligaen, vel, da forbeholder jeg meg retten til å håpe at vi taper denne kampen slik at vi kan få inn en trener som er kvalifisert til å trene et premier league lag.
Andreas Trenger vi ein ny manager? Han har jo tross alt bevist at vi kan spele fotball. iallefall 10 av 60 kampar har vi vore bra!
Schism Porro prøver det der vel ofte, men var det noen opplagt ledige sentralt? Hvis pasningen er like vanskelig som skuddet kan man like gjerne skyte.
Mabbutt Schism Er legget hardt nok, så er det gjerne det samme om ballen treffer en medspiller eller motspiller, så jeg synes det var et dårlig valg.
Madball Schism Kulusevski lå der og var ikke fornøyd ihvertfall. Var vel en annen Spurs spiller 45 grader
Schism Mabbutt Det kan man vel si om han treffer mål også? Retur. Så må han uansett treffe mål. Jeg har ikke noe sterke syn. Irriterende live, men når man ser reprisen ser ikke jeg noen man opplagt skal slå til.
John_chef Schism det blir jo bare synsing. Blir det mål, er han genial. Hadde han banket den inn og det blir mål, enten av med eller motspiller så er han genial. Han gjorde ingen av delene
Eddie Er ikke Ange ferdig i løpet av kvelden så skjønner jeg ingenting. Han greier jo faen ikke å motivere spillere eller noen ting.