Hada

Tja. Tipper klubben sitter igjen med minimum £20 per drakt, det er i tilfelle ca 1M kroner i draktsalg på postordre på 1 uke; det virker bra.

Jeg trodde hovedinntekten rundt drakter primært var knyttet til lisensavtale med Nike og at det er opp til dem å selge/tjene mest mulig på distribusjon... når det er sagt kan det hende klubben sitter igjen med mer penger per solgte drakt direkte i nettshoppen sammenlignet med andre distribusjonskanaler

cjmozart jeg er enig i at det er mye penger altså, ikke misforstå. Her virker det som at det er 6 uker, og ikke 1 uke det er snakk om. Greie penger å få med seg, men klarer ikke å skjønne at det er et eksepsjonelt antall i forhold til de virkelig store. Mulig at det heller ikke var poenget selvfølgelig.😊

en måned senere

🎙| Conte on Son:

"If I have to find a husband for my daughter I would like it to be a person like him. In this moment he is suffering a lot because he is not scoring. Son will always be part of my football vision."

25 dager senere

Nok en frispark-kasse for Son. Så er spørsmålet; blir det Kane eller Dier som tar neste for oss?

Haha. Tenkte det samme selv.

Skal sies at Dier fra akkurat den avstanden har hatt noen OK selv. Så er det helt absurd at Dier skal ta frispark fra 25m hvor han bare slår ei pasning inn til keeper.

Fra 30m er det også veldig veldig rart at Kane aldri skal få til et gulltreff. Han har jo krutt nok.

Så er det allikevel opplagt at vi har veldig lite å tape på å bare la Son ta alt. I alle fall der hvor det er naturlig for en høyrefot. Med venstre skulle man tro Kulusevski og kanskje til og med Sessegnon har bra potensial. De har i alle fall bra tilslag.

en måned senere

Bare trist. Og som vanlig maks uflaks for oss.

Om ikke annet får mannen litt sårt tiltrengt hvile. Men veldig trist for ham selv og ift VM.

Schism Mister han VM?

Det er uvisst, men en kan vel kanskje si at oppladningen ikke blir optimal uansett.

Schism Ikke så sikker på om det hadde vært så fantastisk for oss, Son er et menneske som alle oss andre og jeg er ganske sikker på at en som er så dedikert som ham vil bli helt knust om det blir utfallet.

Det tror jeg går fort over.

For meg virker han som en mann som trenger en pause - mentalt og fysisk.

Schism Kunne ikke vært enig i at Son trenger en pause.

Men samtidig trist at han ikke får sjansen til å motbevise det mot Liverpool, for det begynner å bli tynt der fremme...

Hva er det de sier på engelsk? Running on fumes?

For meg humper bare Son avgårde. Jeg tror en tvungen pause er akkurat hva han trenger.

Så er jeg selvsagt enig i at det er trist for han personlig hvis han går glipp av VM. Derfor jeg skrev "dessverre" når jeg tror det kan være fantastisk for Tottenham.

Akkurat nå er jeg veldig usikker på om Gil er dårligere enn Son. Tror ikke at Son er ute påvirker våre sjanser mot Liverpool nevneverdig. Det sier vel alt - da han burde vært et enormt tap.

Håper i det minste Conte gir Gil noen starter nå, hvis ikke går vel Zaha sin kontrakt ut til sommeren. Kunne jo vært en grei stop gap løsning det.