Cuti Han genererer enorme inntekter fra Asia i form av sponsor, billetter, draktsalg, oppkjøringsturneer osv. så det skal en heftig sum fra Saudi til om det skal lønne seg. Er vel derfor det står «massive offer» i ryktet jeg linket til.
cjmozart Cuti Samtidig har vi "den neste Son" allerede i klubben, så vi mister vel ikke alle Asia-pengene selv om han drar trur jeg.
Cuti cjmozart Ardiles sammenlignet vel Sons popularitet med Maradonas back in the days. Tror det er et stykke opp dit for «den neste Son» 😅
Cuti Hadde vært veldig greit med et massivt bud fra Midtøsten nå. Son har gjort jobben få andre har klart før ham, og er nå en av klubbens største legender.
Schism Hadde vært nydelig med penger for Son. Han leverte det han skulle. Hans tid er opplagt forbi. Hos oss blir han kun en innbytter fremover. Orker han det? Helt usannsynlig at han kan vinne ligaen eller CL her. Like greit å avslutte på topp.
Kungreke Schism Son har levert det han skulle. Kane dro, Son gjorde jobben. Selv om han har "dabbet av" er han etter min mening den største i nyere tid på mange måter. Kane leverte noen fine tall, Son leverte trofe.
Schism Som jeg alltid har sagt (hvis hukommelsen min er i orden). Son bestemmer selv. Blir han værende så skal han selvsagt få lov til det. Betyr ikke at jeg ikke ønsker at han drar.
OysteinS Det er bemerket her før mener jeg, er det tilfeldig at Son er helt borte fra all drakt reklame?
Cuti Knut De andre hadde også litt ymse bukser. Klart draktselger nr 1 i klubben må profileres, uansett om han skal selges eller ikke 👍🏻
ToreG Bare å cashe inn om muligheten byr seg, såpass kyniske må vi være. Son har passert høyden, tar mye av lønnsbudsjettet og et salg frigjør midler til friskt blod. Står uansett igjen som en legende i klubben.
Andreas Stiller meg litt på lik linje som Schism her. Fint om han drar, men om han vil bli må han få det. Uansett ikkje dumt å ha ein rutinert spelar som har vore og lukta på verdensklasse som kan inspirere ungdommen. Det har vist seg før at kan være verdt det. Såg kva effekt spelarar som Edgar Davids og Naybet hadde på dei unge lovande da dei var i klubben.
Knut Son til Fortnite?! Må innrømme jeg ikke helt skjønner hvordan folk ikke går lei dette spillet, men man kanskje si det samme om oss som supportere...
Sephiroth Knut Son spilte og PUBG, og hadde egen serie med skins der for noen år siden. Jeg skjønner ikke at noen spiller Fortnite når de heller kan spille PUBG