Schism Selvsagt. At Porro har to mann teller ikke? Hakk i plata. Så lenge vi kan klage på Porro gjør man det.
Schism Cuti når Porro slår pasningen til 1-0; «» Porro når han må dekke to mann. På pletten innen 3s. Nesten så man skulle tro at man ikke bedømmer han helt objektivt.
Schism Og bare så det er sagt. Jeg mener ikke Porro er god på den type baller. Tvert imot mener jeg det er hans største svakhet. Men man trenger ikke overdrive. Alle baller på bakerste er ikke automatisk hans feil.
Cuti Heldigvis bøtter gutta foran inn tre kasser, da vinner vi til tross for et par forsvarstabber også denne kampen.
Ginola14 Puh. Den var viktig. Føles som eneste gang i år marginer går litt vår vei. Greit innimellom det
Schism Tar den. Fryktelig andreomgang. All ære til Son som tar den sjansen. Trengte den. Tror ikke på noen revolusjon, men vi trenger ikke være gode for å slå Leicester og Elfsborg hjemme. Kan vi skrape sammen tre seire ser det bedre ut.
rihno Schism Tror ikke på noen revolusjon, men vi trenger ikke være gode for å slå Leicester og Elfsborg hjemme. Kan vi skrape sammen tre seire ser det bedre ut. Det er det vi trenger. Litt flyt.
Mabbutt Denne var viktig! Oppløftende førsteomgang, ikke så bra i andre, men forventer ikke å dominere Hoffenheim i 90 min. Fornøyd med resultatet. Fine assist av Moore og Porro 👌
Madball Kulusevski veldig god. Ideelt hadde han spilt en halvtime mindre men. Godt at Son fikk en dobbel, jeg er sikker på at de brente sjansene har tynga ham så det passer bra om han får en boost. Synes ikke Davies gjør seg bort, avklarer mye på hodet og slår en del bra baller. På scoringen blir Porro tatt i en duell med større spiller. Sånt kan skje. Dragusin skal Ideelt være den som går der. Gray spiller bra synes jeg, veldig feilplassert ved scoringen men det er sånt som kan skje når man spiler ute av posisjon. Bentancur viser at han sammen med Bergvall er vår beste midtbanespiller. Fint han kom greit unna med 90 min + i beina.
Mabbutt FromtheLane Har austin gjort seg fortjent til å bli tredjekeeper nå eller? Synes han virker ganske grei. Utifra det lille jeg har sett, kunne han gjerne vært andrekeeper også, men nå er det ikke veldig mye jeg har sett av han. Men absolutt godkjent hittil.
FromtheLane To mål av son i dag men det ser ut som han har bly i skoene. Han starter sikkert neste kamp men tror ikke han får det like lett mot Leicester. Han virker å enten være helt ute av form eller ha mistet mye fart.
Cuti Han har nok vært litt preget av kampprogrammet siste tiden. Men. Synes verken det så ut som han hadde bly i skoene eller var ute av form i dag jeg. Det siste målet var vintage Son.
Madball Er det så å forstå at vi med 14 poeng er ganske trygge på å gå direkte videre da? Er jo noen av de på 11 poeng som møter hverandre osv. Hadde vært gunstig å kjørt reint reservelag mot Elfsborg i siste runden til uka. Nå vet jeg at halve "reservelaget" spiller men vi bør ihvertfall kunne hvile eller spare 6-7 mann.