Stå distansen? Det finnes 0 eksempler på trenere som har hatt en slik nedgang som Ange nå ligger an til for så å snu det.
Arteta blir ofte nevnt som et eksempel. Og hans periode 1 år inn i jobben hvor Arsenal tapte mange kamper. Arsenal under Arteta har hatt fremgang i antall poeng i serien HVERT ÅR siden Arteta tok over.
Det betyr ikke at jeg mener Ange bør få sparken bare fordi han tar færre poeng nå enn i fjor, men Arteta-eksemplet er særs dårlig.
Klopp er et annet eksempel mange bruker på en manager som har fått tid. Klopp tok over et lag i oktober. Det er riktig at han ikke gjorde det spesielt godt i sin første sesong. 60 poeng. Men han gikk da fra 60 til 76 i sin andre. Den tredje på 75 før han tok 97 i sin fjerde.
Jeg forstår at folk er frustrerte. Jeg forstår også at mange er "sinte" på klubben og/eller Levy, men nå føles det ut som noen bare ønsker at det skal brenne. At desto verre det nå går desto bedre. Jeg hører gjerne hvis noen klarer å finne et eksempel på noen som har snudd det i moderne tid. Jeg venter fortsatt.