Andreas Erlendl Eg er heilt med på å bytte ut Levy. Men om vi får noko som er bedre er ikkje berre automatikk i. Vanskligare å bytte ut Levy enn Ange. Sjølv om eg seier ja takk, begge deler.
Schism Erlendl For all del. Men dette er virkelig ikke et Levy-problem. Siden Ange har vi brukt nest mest penger i ligaen. Så all kritikken tidligere om at ikke folk har fått nok å rutte med er ikke riktig under Ange.
Andreas Hadde vore intressant å sett om Romero berre hadde fått gult kort i tilsvarande duell som den der albuen der.
Mabbutt Prestasjonen har ikke vært overveldende. Ange kan ta team-talken på gresset foran supporterne i pausen.
Mabbutt Andreas Kan vi sparke Ange i pausa? Tror nettopp det har skjedd. Ingen bevegelse på sidelinja iallefall.
presley Skal ikke være mulig, gud bedre meg så dårlig dette er.Everton spilleren står nesten helt alene for å heade ballen inn. Vi er grusom svake.Ligge under 3-0 til pause mot Everton er elendigt.
Andreas Schism Jada. Kjøyr på. Gi den mannen 300 mill pund, så skal vi nok sjå vi klarar å redde plassen i PL!
cjmozart Jeg mener fremdeles at det er gode argumenter for å beholde Ange, men herregud for en krise dette her er.
Andreas cjmozart Eg høyrer gjenrne argumenta. Men styr gjerne unna skadekrise og dårlig bredde. Dei er blitt brukt opp etter kvart.
Andreas BBC: This is the first time that Everton have led by three goals at home in the Premier League since February 2017 against Bournemouth Vi er gode på å spele Everton gode da. Det skal vi ha.