Skuddet til Son er på vei rett på keeper men vi har flaks

Madball Uenig. Klagingen på Son starter omtrent hver gang dommeren blåser igang en kamp. Flaut.

Så ikke bra ut den for Porro.
    Lukter alvorlig skade der, eller vil han inn på banen igjen???

Håpløst å lage sånne frispark hele tiden. Denne gang Kulu.

Cuti men du ser kampen? Har Son hatt en eneste positiv involvering utenom scoringen? Ja eller nei.

• Cuti svarte på dette.

Vi da for fa.. slutte å lage unødvendige frisprak i farlig posisjon.Herregud!!!

Madball Ser du kampen? Ingen av de offensive har fått til noe som helst. Men kan liksom ikke bytte ut halve laget etter et kvarter.

Frekk sveis på Bissouma i dag. La først merke til den nå 😁

Cuti offensivt er de to andre like kliss nakne, det har du rett i. Var ikke derfor jeg reagerte på Son

• Cuti svarte på dette.

Bekymrer meg litt over keeperspillet

Madball Både Kulu og Son har mister ballen et par-tre ganger feilvendt. Solanke en meter unna alt.

Cuti Men kan liksom ikke bytte ut halve laget etter et kvarter.

Enig i det. Men Son later dessverre ikke til å ha farten og/eller selvtilliten han en gang hadde. Når han i tillegg blir for veik i dueller så blir det samlede bidraget litt lite. Selvfølgelig om han jevnere kan bidra med denne typen viktige målpoeng så kan det veie opp for andre ting.

Skadene våre er gull verdt for våre unge og Spence. Ikke så gammel han heller men han er bare mye bedre enn alternativene.

Som jeg skrev. Bekymrer meg litt over keeperspillet

Så lenge varte moroa

Solanke med selvmål. Nydelig

Eg har fått sjekka kampen 2 gangar i første omgang. Første var på målet vårt. Andre var på målet deira.

Cuti men ser du ikke at de jobber og går i duellene?