Andreas Osvaldo Vi kan klare allt berre vi forsøker hardt nok. Eg føler vi har forsøkt bra i dag på å ryke. Vart bekymra da vi bytta, og Bergvall såg ut som han skulle bidra veldig bra en periode. Men så slutta han med det, og vi ser fortsatt ut som vi har ein sjans til å klare å ryke ut. God laginsats på å spele så svakt som muleg i dag.
Madball Solanke trur jeg faktisk har tapt alle duellene siden han kom inn. Har vel ikke hatt ett vellykket mottak heller . Men han er ikke aleine altså. Både Porro og Dragusin er nok en liten takling fra å bli utvist begge to
Mabbutt Burde være mulig å få et resultat mot Tamworth med de spillerne vi har brukt i dag. Greit nok, vi hakker mye på spillerne våre, men SÅ dårlige er de ikke. Motivasjon?
Osvaldo Tenker faktisk at resultatet 0-0 i dag etter 90 min, uavhengig av skader, bane, vær, føre og alt annet er grunn nok til å avslutte dette prosjektet å starte på et nytt.
Osvaldo Madball Joda, det er det😄. Mer et uttrykk for at jeg har mistet troen på mannen og prosjektet hans. Klarer ikke å se antydning til positiv utvikling over tid. Er det noen her inne som med hånden på hjertet kan si at de har troen på dette prosjektet?
ChristianYiddo Ikke første gang Spurs presterer så dårlig i en cupkamp mot svakere motstand. Det at vi gjør det i dag igjen har ikke noe med Ange å gjøre nødvendigvis, men rett og slett mentaliteten tror jeg.
Madball Osvaldo mye å kritisere Ange for men denne kampen greier jeg ikke helt å legge for mye vekt på