Madball Men å single ut Werner i en kamp som denne.. seriøst folkens? Jeg synes for orden skyld han har vært bedre enn de fleste av våre. Uten at det sier så.mye. Han skaper i det minste noe
mka07 Madball Forsåvidt enig, men er jo veldig typisk Werner da. God involvering etterfulgt av en elendig.
Schism Madball Nja. For min del er ikke det mot Werner. At Ange spiller han isteden for Lankshear er rimelig spesielt. Og kampen viser jo bare det. Det er kritikk av Ange. Så har mange vært grusomme. Som den mannen der - Porro. Johnson også fryktelig.
Andreas Osvaldo Vi kan klare allt berre vi forsøker hardt nok. Eg føler vi har forsøkt bra i dag på å ryke. Vart bekymra da vi bytta, og Bergvall såg ut som han skulle bidra veldig bra en periode. Men så slutta han med det, og vi ser fortsatt ut som vi har ein sjans til å klare å ryke ut. God laginsats på å spele så svakt som muleg i dag.
Madball Solanke trur jeg faktisk har tapt alle duellene siden han kom inn. Har vel ikke hatt ett vellykket mottak heller . Men han er ikke aleine altså. Både Porro og Dragusin er nok en liten takling fra å bli utvist begge to
Mabbutt Burde være mulig å få et resultat mot Tamworth med de spillerne vi har brukt i dag. Greit nok, vi hakker mye på spillerne våre, men SÅ dårlige er de ikke. Motivasjon?
Osvaldo Tenker faktisk at resultatet 0-0 i dag etter 90 min, uavhengig av skader, bane, vær, føre og alt annet er grunn nok til å avslutte dette prosjektet å starte på et nytt.