Andreas Knut Ser det spekulerast i allt fra illebefinnande til kragebein. Eg held ein knapp på kragebein. Det er da mins 2 mnd ute. Eg sleit med etterfølgene av kragebeinsbruddet mitt i ca 6 mnd. Først mista eg all musklatur fordi eg ikkje kunne bruke musklane. Så etterfølger med feilbelastning pga kompansering, og deretter opptreningsperiode. Men så var det da eit veldig komplisert brudd.
Schism Kragebein er vanligvis ikke så ille. Spilt nok håndball og syklet nok til å ha sett og opplevd en del av de. Men som Andreas også sier det kan være komplisert. Jeg tror ikke det der er kragebein, men vet ikke.
Andreas Schism Prøv akebrett i voksen alder du. Da blir det plutselig komplisert! 😄 operasjonsnotata mine var veldig gøy å lese. Brudd på 2 plassar, og beinet imellom fraktura var kløyvd i 2. Der stod også blant anna sånne ting som "Forsøkte å (insert kompliserte doktorspråk-detaljar her). Det gikk så vidt."
Knut Sikkert greit å gjøre "alt" av tester osv. Han kan jo dessuten ha skadet seg som følge av fallet.
Knut Synd vi ikke klarte å score der. Synes vi har vært gode så langt. Spørsmålet er om de tar oss på slitne bein etterhvert...
Madball Bergvall er tøff i duellene. Det er en bonus, hadde regnet med godt driv og ferdigheter med ball men ikke at han var eller har blitt såpass fysisk tilstede. Veldig annerledes enn feks Maddison
Madball Greit at Kinsky er god med beina men han slår langt når han blir pressa. Så urettferdig å måle ham opp mot de tre foregående som virkelig så ut som de blei trua til å IKKE under noen omstendigheter klinke'n vekk