LC: Tottenham - Liverpool | 8. januar 2025
Må være irriterende for Gapko når rundingsbøya ikke står i ro.
Nå må Kulu slutte å tro han kan løpe igjennom folk igjen.
Og selvsagt Porro fullstendig snurra 12s etterpå
Men solid defensivt fra folk i boksen. Mer på enn på lenge.
Og der jogget Gakpo forbi rundingsbøya…
Gakpo bare løper rett forbi Porro
Blir spennende i andre når vi bytter Son med Son 2.0
La det ihvertfall ikke herske noen tvil om at Ange har justert idag. Så at han aldri viser pragmatikk kan han ikke beskyldes for. Det blir slått langt fra både keeper og forsvarsspillere når klimaet blir for surt.
Porro tør å gå inn i heftige dueller da skal han ha. Liker attituden hans selv om jeg ikke alltid liker posisjoneringa hans
Rister litt på hodet på vei ut, Dragu. Ikke helt komfortabel fysisk i kveld heller...?
God omgang mot verdens kanskje beste lag så langt denne sesongen. Og som Madball skriver, tydelig at Ange har gjort en del grep.
Porro har vært veldig god bortsett fra den ene gangen.
Gakpo er i hysterisk form. En av de beste vingene i ligaen.
Egentlig mye bra i dag. Bissouma kan jeg ikke huske har spilt så bra på lenge.
Synes vi har hatt flere nesten.
Så får vi se om vi klarer å holde det. Vi så litt slitne ut på slutten der. Tror vi har løpt mer.
Mye positivt! Bra mentalitet og aggressivitet, litt mer pragmatisk spill med flere gode lange fra keeper.
Bissouma veldig sterk, synd med kortet, det kan ta litt av brodden.
Skuffa over Son og stemninga på stadion.
Blant det beste eg har sett innsatsmessig denne sesongen. Mykje som luggar og skurrar enda. Men definitivt eit steg opp.
For dem som evt vil se situasjonen hvor Lolo faller om er det lenke under. Det ser som @Schism sier ut til at han får et slags illebefinnende før han faller.
God omgang av oss, mye bedre enn hva jeg så for meg.
Kanisky har klart seg bra, har vel ikke fått de store testene.Han han takler stress/press, god med ball i beina.
Bergvall ser bra ut igjen, vil mye og er i bevegelse.Spence er bra på backen.Merkelig at han knapt fikk sjanser før alle skadene.En mann vi bør satses på.
La oss håpe alt ordner seg for Bentancur