Vanskelig med spisser for tiden; Muani synes jeg ikke har vist noe som helst mer enn Tel hittil, egentlig ingenting. Tidlig å si Timo Werner enda, men 8-10 kamper til med samme standard, så er vi der.
Tel har vi betalt mye for, så vi har satt oss i en situasjon at vi bør få noe ut av han.
Richarlison er til og med for meg som hans store forsvarer åpenbar, han er 28 år, og vi har fått svært lite ut av han. Han har 4 mål til nå, så vi kan håpe på at han klarer 10-15 mål, slik at det er mulig å få noen millioner for han til sommeren. Selvom jeg mener han har det høyeste toppnivået av de vi har, er han for upålitelig.
Solanke mener jeg hittil havner i samme kategori som Richarlison. Jobber godt, men treigere, alltid et halvt sekund/en meter for sein i press og duellspillet, så håper han kan putte noen mål også, så vi kan få noe for han. Heller ikke noe for framtiden.
Scarlett har nå vært lovprist siden Mourinho var her, men fortsatt ikke funnet god nok til å få minutter hverken på venstre, høyre eller spiss. Man kan jo drømme om at han plutselig eksploderer som Kane, men frykter at han ender som Bostock/Parrett (eller Rory Allen og Neale Fenn).
Så er det én ting som selvfølgelig kan skje med alle; et mirakel. Så en siste ting som gjelder alle spissene; hvis vi klarer mere enn 2-3 gode innlegg iløpet av en kamp, så tror jeg samtlige nevnte spisser har noen ekstra mål i seg.