mka07 Gleder meg til å se Gray få spille på midtbanen, med Bergvall ved siden av seg. Hvertfall noe å se frem til
Mabbutt Synes vi er friske, vanskelig å holde denne kampen mot spillere og trener, vi vet Ncastle er gode 👍
presley Det er nå Ange må gjøre byttene, kampen vipper nå. Det er god stemning på tribunen og det betyr mye for de som kommer inn.Løfter stemmingen ende mer,
Madball 3 stjernespillere inn. Bør gjøre en forskjell. Om jeg trur det vil skje er jeg mer usikker på
Schism Ange Masterclass. Håper ikke vi sparker karen. Har begynt å se på Lotus. Må få en eller annen form for hvit og blå selvsagt.
Cuti Kulu har hatt 2-3 kamper på middels nivå nå synes jeg. Håper han kan stå frem litt siste 20 her.
John_chef Cuti skulle skrive det samme. Mister ballen litt for lett, pasningene sitter ikke. Han er sliten han også
mka07 Cuti Kulu har hatt 2-3 kamper på middels nivå nå synes jeg. Håper han kan stå frem litt siste 20 her. Cuti mka07 Synes ikke det. Hatt en god sesong, men vært svak de siste kampene han også. Dette er litt typisk deg. Fra middels til svak på to svar, og som vanlig kommer du ikke med svar på eksempler på hvem som er bedre. Lar det alltid henge åpent uten at du virker til å ha noe svar på det du "mener".